aszulqa.com

32 Buffet Ramadan Kuala Lumpur Selangor 2023 harga early bird!

Tidak lama lagi bulan puasa bakal tiba, bagi anda yang tinggal di Lembah Klang dan suka makan buffet hotel pasti sudah membuat tinjauan ke destinasi buffet Ramadhan Kuala Lumpur Selangor untuk sesi iftar berbuka puasa nanti.

Oh ya! sebarang PREVIEW RAMADAN BUFFET 2023 ataupun berminat untuk memasukkan buffet ramadan anda ke dalam senarai ini boleh email kami di aszulqa.com@gmail.com, masih belum terlambat untuk mempromosikan buffet ramadan 2023 anda.

Berbuka puasa di buffet ramadhan pastinya menggembirakan dengan pelbagai juadah buffet yang menarik. Ibadah puasa pasti lebih bermakna jika iftar berbuka puasa bersama kesemua ahli keluarga yang tersayang. Boleh klik sini untuk video review buffet ramadan hotel di Malaysia.

Pasti anda ingin memilih tempat berbuka puasa paling berbaloi dengan tawaran yang menarik. Kami akan membantu anda membuat perbandingan pilihan melalui senarai buffet Ramadhan yang terkini. Jangan risau, anda akan mendapat harga diskaun yang banyak melalui harga early bird untuk penjimatan berganda! Jadilah pengguna yang bijak untuk menempah awal buffet ramadan 2023 supaya anda tidak kecewa kerana terlepas harga promosi early bird yang menjanjikan banyak penjimatan untuk anda.

Iftar ramadan pasti lebih meriah tahun ini apabila berbuka puasa dengan seisi keluarga di buffet ramadan yang anda pilih nanti. Antara hotel yang menawarkan early bird ramadan buffet ialah hotel Wyndham ACMAR, Cyberview Resort & Spa, Avani Sepang Gold Coast, hotel Ibis KLCC, hotel pullman KLCC, hotel Seri Pacific, hotel Mardhiyyah, hotel Park Inn Radisson, hotel TH (Tabung Haji), hotel Movenpick, summit hotel subang usj, hotel Ancasa KL, hotel Mercure Kuala Lumpur Glenmarie, hotel Royal KL, Noranom Event Catering, Lantera Venue, A-Park dan banyak lagi (akan di ‘update’ dari masa ke semasa).

Boleh join fb group MALAYSIA HOTEL BUFFET 2023 & BUFFET RAMADAN 2023 untuk info buffet ramadan terkini dan review buffet ramadhan kelak!. Untuk sebarang tempahan early bird buffet ramadhan 2023 boleh hubungi no. yang dipaparkan pada poster buffet berkenaan:

 

KLIK Iftar Ramadhan 2023 Noranom

 

 

KLIK Buffet Ramadhan 2023 Glamhall

 

 

KLIK Buffet Ramadan 2023 Lantera Venue 

 

 

KLIK Bufet Ramadan 2023 A-Park 

 

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

one × five =

Scroll To Top