aszulqa.com

buffet ramadan melaka 2023 harga early bird!

Jika anda biasa iftar berbuka puasa di buffet ramadan pada tahun-tahun sebelum ini, anda pasti teruja untuk meninjau senarai buffet Ramadan pada tahun ini 2023 untuk mengambil peluang tawaran harga promosi yang menarik iaitu early bird ramadan buffet!

Oh ya! sebarang PREVIEW BUFFET RAMADAN 2023 boleh berhubung terus ke email kami di aszulqa.com@gmail.com, masih belum terlambat untuk mempromosikan buffet ramadan 2023 anda.

Berbuka puasa di buffet ramadhan pastinya menggembirakan dengan pelbagai juadah buffet yang menarik. Ibadah puasa pasti lebih bermakna jika iftar berbuka puasa bersama kesemua ahli keluarga yang tersayang. Boleh klik sini untuk video buffet ramadan hotel di Malaysia.

Sesekali melayan selera makan yang ‘besar’ apalah salahnya setelah kita penat bekerja. Buffet ramadan selalunya lebih meriah dari segi seleksi makanan dan tetamu yang hadir jika dibandingkan dengan hotel buffet biasa. Ini kerana ramai tetamu hotel terutamanya tetamu Muslim tertumpu hanya pada satu waktu iaitu waktu berbuka puasa sahaja untuk menikmati buffet. 

Kebiasaannya carian buffet ramadan Kuala Lumpur Selangor sangatlah popular pada tahun lepas kerana ramai penduduk bandar gemar menempah buffet ramadan untuk menikmati pelbagai juadah makanan dan minuman tanpa had untuk berbuka puasa. Namun begitu, banyak juga carian untuk buffet ramadan luar daripada Selangor Kuala Lumpur seperti buffet ramadan Negeri Sembilan, Pahang, Johor, Perak dan negeri-negeri lain juga di dalam Malaysia. 

Kali ini kami akan berkongsi senarai buffet ramadan Melaka 2023 dengan tawaran harga murah early bird! 8 buffet ramadan melaka 2023 yang tersenarai ialah buffet ramadan hotel Ames, hotel Kaizen, hotel Sentral Riverview, hotel Mudzafar, hotel Puteri Bay, hotel Seri Chendana, hotel TF Riverside, hotel Seri Costa dan A’Famosa Resort. Sebarang tempahan, bolehlah berhubung dengan nombor yang tertera pada poster buffet ramadan yang anda pilih di bawah:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

sixteen − one =

Scroll To Top