aszulqa.com

Harga buffet murah early birds buffet ramadan kelantan 2023

Ibadah puasa adalah wajib bagi semua umat Islam setiap kali tibanya bulan Ramadhan. Setiap kali Ramadan kebanyakan hotel akan menawarkan pakej iftar berbuka puasa dengan pelbagai tema yang menarik. Seawal sebulan sebelum berpuasa, pihak hotel sudah mengeluarkan tawaran harga early birds untuk direbut oleh pelanggan bagi menikmati harga murah daripada harga sebenar. 

Oh ya! sebarang PREVIEW BUFFET RAMADHAN 2023 boleh berhubung terus ke email kami di aszulqa.com@gmail.com, masih belum terlambat untuk mempromosikan buffet ramadan 2023 anda.

Berbuka puasa di buffet ramadhan pastinya menggembirakan dengan pelbagai juadah buffet yang menarik. Ibadah puasa pasti lebih bermakna jika iftar berbuka puasa bersama kesemua ahli keluarga yang tersayang. Boleh klik sini untuk video buffet ramadan hotel di Malaysia.

Antara hotel yang menawarkan buffet ramadan di Kelantan ialah Hotel The Grand Renai, Hotel Holiday Villa Kota Bharu, H Elite Design Hotel dan banyak lagi. Untuk sebarang tempahan anda boleh menghubungi nombor telefon yang tertera seperti di poster:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

six − 1 =

Scroll To Top