aszulqa.com

BUFFET RAMADAN JOHOR 2023 dapatkan harga early bird buffet ramadhan untuk promosi harga buffet murah

Penduduk Johor ataupun mereka yang bakal bercuti ke Johor di bulan puasa nanti pasti tertunggu-tunggu harga pembelian awal buffet ramadan Johor 2023 (early bird buffet ramadan Johor).

Oh ya! sebarang PREVIEW BUFFET RAMADAN 2023 boleh berhubung terus ke email kami di aszulqa.com@gmail.com, masih belum terlambat untuk mempromosikan buffet ramadan 2023 anda.

Berbuka puasa di buffet ramadhan pastinya menggembirakan dengan pelbagai juadah buffet yang menarik. Ibadah puasa pasti lebih bermakna jika iftar berbuka puasa bersama kesemua ahli keluarga yang tersayang. Boleh klik sini untuk video buffet ramadan hotel di Malaysia.

Dengan menempah awal harga buffet early bird pastinya anda dapat menikmati harga buffet murah daripada harga sebenar. Antara hotel di Johor yang menawarkan buffet ramadan early bird ialah Grand Almizan by M Suite Hotel, Fraser Place Puteri Harbour Hotel, Hotel Grand Paragon, Hotel Granada dan Summit Signature Hotel Batu Pahat. Senarai lokasi dan harga iftar bufet Johor adalah seperti di bawah, anda boleh berhubung dengan mereka melalui nombor telefon yang dipaparkan untuk sebarang pembelian dan tempahan:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

10 − 5 =

Scroll To Top