aszulqa.com

BUFFET RAMADHAN BAWAH RM100/ Buffet Ramadhan Murah 2022

Dua tahun Ramadan sudah berlalu sejak kita dilanda pandemik wabak Covid19. Tahun ini memasuki tahun ketiga Ramadan, kita semua menjalani rutin harian dalam wabak virus ini, dan bermula 1 April 2022 yang lepas negara kita sudah memasuki fasa endemik Covid19.

Jadi rutin berbuka puasa tahun ini boleh berjalan seperti biasa dan tiada lagi sekatan PKP seperti 2 tahun yang sudah. Bolehlah kita menarik nafas lega untuk menikmati juadah berbuka puasa buffet dalam masa yang sama turut patuh dengan SOP yang telah ditetapkan.

IKUTI UPDATE RESEPI TERKINI SECARA EKSKLUSIF
Youtube (klik subscribe)
Tik Tok: As Zulqa (klik follow)

Mesti ramai yang sudah rindu untuk berbuka puasa buffet, bufet iftar ramadan ataupun menikmati buffet ramadan baik di hotel-hotel mahupun restoran-restoran yang menawarkan buffet ramadhan. Pendek kata terpulang pada selera dan bajet kita.

Untuk buffet ramadhan hotel Kuala Lumpur 2022 boleh klik sini, manakala untuk buffet ramadan Selangor 2022 klik di sini. Untuk yang mancari-cari buffet ramadhan bawah RM100 jangan risau, masih terdapat banyak juga pilihan buffet sedap dengan harga mampu milik. Ada yang lebih mampu milik iaitu buffet ramadhan bawah RM40… Nak tahu ? klik sini.

Kami senaraikan buffet ramadan bawah 100 atau lebih tepat lagi buffet ramadhan bawah RM70 seperti di bawah ini, semoga dapat membantu anda membuat pilihan terbaik untuk berbuka puasa bersama keluarga mahupun orang yang tersayang.

Info lanjut dan tempahan boleh berurusan dengan pihak restoran ataupun hotel seperti yang tertera di gambar. Selamat berbuka puasa!

 


Buffet ramadhan Bangi Golf Resort 2022

 


Buffet ramadan TH Hotel Kelana Jaya 2022

 


Buffet ramadhan Melange Hotel KL 2022

 


Buffet ramadhan Crystal Crown Hotel 2022

 


Buffet ramadan Maju Link, Bandar Tasik Selatan 2022

 


Buffet ramadan Tradisi Semarak Rasa 2022

 


Buffet ramadhan MAEPS Serdang 2022

 


Buffet ramadan Harvest Cafe Cyberjaya 2022

 


Buffet ramadan Maharani Cafe, Kota Damansara 2022

 


Buffet ramadan Royal Mustika Ballroom Klang 2022

 


Buffet ramadhan UTC Selangor, Anggerik Mall Shah Alam 2022

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

two × 5 =

Scroll To Top