aszulqa.com

PROMOSI HOTEL CUTI SEKOLAH

Percutian keluarga sempena cuti sekolah pasti menggembirakan anak-anak. Sempena cuti sekolah, banyak hotel menawarkan promosi penginapan bilik lengkap dengan pakej tawaran yang sangat menarik. Hotel-hotel di bandar pasti memperhebatkan promosi cuti sekolah untuk menarik lebih ramai tetamu menginap sewaktu musim kemuncak ini.

Antara hotel di Lembah Klang yang boleh anda pertimbangkan untuk promosi hotel sempena percutian cuti sekolah dari 26 Mei 2023 hingga 4 Jun 2023 ialah seperti di bawah:

 

IDEAS HOTEL KUALA LUMPUR

Dengan harga serendah RM350 bersih, anda dapat menginap di IDEAS Hotel Kuala Lumpur dengan pakej menarik yang ditawarkan seperti di bawah:

✨ 2 days 1 night Stay at Signature Rooms
✨ Daily Breakfast for 2 Adults
✨ One-time Dinner for 2 Adults at Citarasa Restaurant ‘
✨ Food & Beverage Credit of RM50
✨ Complimentary One (1) hour use of Karaoke Room in Atmosphere@19

Keistimewaan Hotel Ideas KL ini ialah ia terletak berdekatan dengan:
???? SOGO KL
???? Jalan TAR

Mungkin ada antara anda yang sudah lama ingin merasai pengalaman bercuti dan menginap di hotel tengah-tengah bandar Kuala Lumpur dan hanya perlu berjalan kaki sahaja untuk membeli belah di Jalan TAR yang popular dan sentiasa menjadi sebutan dan juga di pusat membeli belah berhawa dingin seperti di SOGO, PERTAMA kompleks dan lain-lain premis di sekitarnya. Dengan ini anda dapat menjimatkan duit daripada membayar ‘parking’ yang mahal di ‘shopping complex’, cuma parking di hotel sahaja dan anda tidak perlu risau tentang masalah parking penuh atau kadar parking mahal.

Tawaran promosi cuti sekolah Hotel Ideas KL sah dari 26 Mei 2023 sehingga 4 Jun 2023 sahaja. Sebarang tempahan boleh KLIK WHATSAPP SINI.

 

 

ARMADA HOTEL PETALING JAYA

Dengan harga serendah RM270+ anda dapat menginap di Hotel Armada Petaling Jaya dengan pakej menarik seperti di bawah:

✨ 2 days 1 night Stay at Grand Deluxe
✨ Daily Breakfast for 2 Adults, 2 kids eat free
✨ Late check out 3pm
✨ 20% discount food & beverage

Percutian keluarga musim cuti sekolah ini pasti dapat merehatkan minda seketika buat anak-anak yang dapat bercuti daripada rutin harian sekolah. Antara tempat menarik di Petaling Jaya yang boleh anda kunjungi ialah Sunway Lagoon, Sunway Lagoon Water Park, Kidzania dan banyak lagi. Manakala pusat membeli belah yang terdapat di sekitar PJ ialah Sunway Piramid, One Utama, Paradigm Mall, Armcorp Mall dan sebagainya.  

Tawaran promosi cuti sekolah Hotel Armada KL sah dari 26 Mei 2023 sehingga 4 Jun 2023 sahaja. Sebarang tempahan boleh berhubung di +603-7954 6888.

Cuti-cuti Malaysia pun sudah cukup meninggalkan kenangan manis buat anak-anak. Rebutlah promosi hotel cuti sekolah untuk merealisasikan percutian keluarga sempena cuti sekolah ini.

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

13 − seven =

Scroll To Top