aszulqa.com

petua hilangkan jeragat tanpa bahan kimia dan petua kulit awet muda

Petua kulit awet muda dan hilangkan jeragat di kulit muka dengan kos murah namun berkesan dan sihat secara alami. Cara hilangkan jeragat secara selamat tanpa bahan kimia dan tanpa kesan sampingan ini adalah perkongsian daripada Miela Zaujah Reza.

Akak saja nak share. Nak cerita produk untuk kulit akak lah. Umur akak dah 51 tahun, tapi jeragat tak ada, cuma agak kering tapi itu normal bagi usia mcm akak ni.

Apa yang akak buat. Akak blend timun, tomato, lemon dan aloevera, semua produk fresh. Aloevera tu mmg akk ada tanam kat rumah , cantik dan senang hidup. Tomato pun sama. Fresh dari kebun cinonet akak. Blend dengan air beras tapi basuhan ke 3 lah. Pastu masukkan dalam bekas ais dan bekukan.

Tiap-tiap pagi dan sebelum tidur akak sapu ke muka, buat cara urutan dalam ke luar, biasa nampak kat video orang share. Dan ternyata kulit akak dah semakin baik sekarang ni. Nak tidur akak sapu grape oil. Tapi kalau tak ada boleh sapu minyak zaitun sikit . Ni cara akak jaga kulit.

Kalau nak keluar guna grapeseed oil tu, pastu tenyeh bedak asas yang basah, pastu pakai bedak compact. Jenama yang akak guna simplycity. Tapi boleh jer guna mana-mana yang sesuai dengan masing-masing kan. Alhamdulillah. Boleh cuba ye adik-adik. Jimat pun jimat sebab guna barang-barang dapur, sekali buat boleh tahan sebulan.. Rajin dengan tak jer lah kan ?. Ni akak share jer tau. Terpulang nak buat ke tak. Sayangi kulit kita ?

P/S: pic ni akk x guna filter. Dan masa ni akk guna grapeseed oil jer dengan compact powder. Selamat mencuba adik-adik, dan boleh guna putih telur sebagai masker muka. Nak resepi air minuman awet muda sedap? Boleh klik sini.
cara

Kredit: Miela Zaujah Reza

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

three + nineteen =

Scroll To Top