aszulqa.com

LMP FOOD FIESTA di LUMI MARKETPLACE yang sangat mengujakan dengan pelbagai aktiviti menarik

Jika anda suka makan dalam suasana bandar dan dikelilingi lanskap yang cantik, apakata anda berkunjung ke LMP Marketplace yang menganjurkan LMP Food Fiesta bermula 19 Ogos 2023 sehingga 29 Oktober 2023 dengan pelbagai aktiviti menarik untuk disertai.

 

Lumi Marketplace terletak di Lumi Tropicana, Petaling Jaya dan menawarkan pelbagai pilihan restoran, kafe dan pasaraya sesuai untuk anda dengan gaya hidup moden. Menariknya, Lumi Marketplace bakal menganjurkan LMP Fiesta dan anda boleh menyertainya secara percuma apabila anda berbelanja di Lumi Marketplace bermula dari 19 Ogos 2023 sehingga 29 Oktober 2023.

Buat anda yang mengamalkan gaya hidup sihat, anda pasti teruja untuk menyertai aktivit seperti yoga, pilates, zumba, flyjam, ‘jumping Malaysia’, ‘physiotherapy talk’ dan ‘dental talk’ yang bakal berlangsung pada tarikh yang telah ditetapkan seperti poster di bawah. Untuk aktiviti keluarga yang pasti disukai ramai terdapat aktiviti seperti ‘kids face painting’, ‘character cosplay’, ‘kids party magician’, ‘giant jenga’, ‘games booth’, ‘bubble station’ dan sebagainya juga mengikut jadual seperti yang tertera di poster di bawah ini. Manakala jika anda berkunjung pada waktu malam anda akan dihiburkan dengan persembahan ‘live band’ dan DJ yang pastinya menyeronokkan.

 

 

Namun jika anda adalah seorang ‘kaki buffet’ dan ingin merasai pelbagai jenis makanan dan minuman tanpa had, terdapat promosi BITE CLUB FOOD FIESTA BUFFET. Ianya dinamakan BITE CLUB FOOD FIESTA BUFFET kerana LMP buffet ini akan diadakan di Bite Club Food Hall.

Istimewanya LMP buffet ini hanya akan berlangsung pada 2 tarikh sahaja iaitu pada 10 September 2023 (Ahad) dan 16 September 2023 (Sabtu). Jangan lepaskan peluang keemasan untuk makan buffet di LMP yang hanya terhad diadakan untuk 2 hari sahaja. Apa kata manfaatkan cuti umum Hari Malaysia pada 16 September dengan meluangkan masa emas bersama keluarga ke BITE CLUB FOOD FIESTA BUFFET.

Harga yang ditawarkan adalah sangat berbaloi iaitu RM88 sahaja, namun jika anda bijak berbelanja dan cepat bertindak dengan membuat tempahan awal sebelum 31 Ogos 2023, anda akan mendapat harga early bird iaitu RM78 sahaja, anda boleh klik sini untuk whatsapp.

Ianya sangat berbaloi untuk merasai pengalaman makan buffet dalam suasana bandar yang dikelilingi landskap yang dihias cantik dan pelbagai aktiviti ‘indoor’ dan ‘outdoor’ yang sangat menyeronokkan. Anda boleh makan sampai kenyang sambil berhibur samada bersama kawan, keluarga mahupun anak-anak. 

 

Terdapat lebih kurang 70 menu masakan Asia, Barat, Jepun dan kopitiam, antaranya ialah:

???? Nasi lemak
???? Cher cheong fun
???? Roti Jala
???? Nyonya curry laksa
???? Nasi goreng kampung
???? Sup daging berempah
???? Assorted makimono
???? Pizza
???? Beef party sliders
???? Spaghetti
???? Bufallo wings
???? Fruits stalls
???? Pop up Dessert
 

Aktiviti menarik yang dianjurkan pada hari tersebut adalah :
???? Games booth
???? Bubble station
???? Kids party Magician
???? Superhero appreance
???? Live band performance/DJ
???? Lucky draw
 

⚠️Harga Biasa:
Dewasa RM88 bersih
Kanak-kanak RM58 bersih
 
⚠️Harga Early bird sebelum 31 Ogos 2023:
Dewasa RM78 bersih
Kanak-kanak RM48 bersih
 


Terdapat 3 sesi yang telah dijadualkan. Anda boleh memilih sesi mengikut kesesuaian masa anda . Setiap hari akan ada 3 sesi samada pagi, petang atau malam.

⚠️Masa: 3 sesi
11pagi – 2petang
3petang – 6petang
7malam – 10malam
 
 

Jadi jangan lepaskan peluang keemasan untuk merasai sendiri LMP Food Fiesta yang menarik & mengujakan. Berikut ialah lokasi dan cara menghubungi mereka:

 

Alamat Buffet:
???? Bite Club, 
Lumi Tropicana,
Ground Floor Unit PR-01,
2, Persiaran Tropicana PJU3,
47410 Petaling Jaya, Selangor.
 

Sebarang pertanyaan atau tempahan:

☎️ 018-605 9999 atau klik sini untuk whatsapp.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

1 × five =

Scroll To Top